WisePorter v1.2 Release Notes
Největší bomba tohoto releasu se týká využití umělé inteligence a strojového učení. Potenciál jejich použití je obrovský a v oblasti správy produktů a cen se dá velmi dobře využít. Protože držíme krok s trendy a trhem, rozhodli jsme se do naší roadmapy přidat několik scénářů, které vám o mílové kroky usnadní práci.
Generování marketingových textů. Kolik času vám zabere vytvoření prodejního textu? A co když jich potřebujete připravit několik tisíc? Zatočila se vám z toho hlava? Tak pro vás máme skvělou zprávu! Přidali jsme do WisePorteru funkcionalitu, kdy dokážete díky AI takový komerční text vygenerovat v rámci pár vteřin.
Informace na detailech produktů si zobrazíte přehledněji. Už od předchozí verze si můžete nakonfigurovat záložky, rozložení a detail položky tak, aby vyhovovala vašim potřebám. V této verzi jsme to ještě kousek posunuli a nově si můžete parametry produktu zobrazit v tabulce. To se hodí především pokud máte informace strukturově bohatší. Díky tomu tak uvidíte mnohem víc informací v jednom pohledu.
Zobrazení historie na atributech. Potřebujete vědět, jaký byl například vývoj ceny za určité období? Jednoduše to teď zjistíte na konkrétním atributu – až za posl. 90 dní. Samozřejmě se to netýká jen cen, historie hodnot je zaznamená u všech atributů.
Hromadné nahrání příloh. WisePorter umožňuje hned několik způsobů práce se soubory. Jakékoliv přílohy, od obrázků, přes videa a PDF až po 3D modely, můžete nahrávat přímo do katalogu z vašeho počítače. Poradí si s tím, když máte externí úložiště nebo chcete obrázky stahovat od výrobce. Umožňuje referencování příloh, a nebo jejich stažení z externího úložiště do katalogu. Tyto scénáře jsme ještě trochu rozšířili. Nově můžete do speciální složky ukládat obrázky a podle jmenné konvence si je bude katalog stahovat a přiřazovat ke konkrétnímu produktu.
Úpravy existujícího modelu. WisePorter je modelovací nástroj (low-code platforma). Proto je tak flexibilní – je mu jedno, jestli prodáváte oblečení, elektromateriál, sanitu a nebo třeba pojištění. Model si můžete sami nadefinovat (případně využít námi předkonfigurované edice) a poté ho naplnit daty. Když se váš business po čase změní a budete to potřebovat upravit, katalog předělá existující model tak, aby novým pravidlům odpovídal.
Řazení produktů s prázdnými hodnotami. Jako uživatelé si můžete vytvářet a používat libovolné množství filtrů a podle nich vyhledávat potřebné produkty. Přidali jsme funkcionalitu, kdy si v rámci těchto filtrů můžete řadit záznamy s prázdnými hodnotami na konec nebo na začátek seznamu. Takže už nikdy nepřehlédnete nevyplněné hodnoty.
Snapshot importem z Excelu. Ve WisePorteru si můžete udělat snímek filtrovaných dat. A k čemu vám to bude dobré? Takový snapshot se vám bude hodit například, když budete chtít pracovat s vybranou množinou dat opakovaně, provádět nad ní další akce, přesně s těmi položkami, které jste si zafixovali ve snapshotu. Nově si snapshot můžete vytvořit i z importního Excelu. Můžete tak pracovat se sadou produktů, které jste si v importu do WisePorteru nahráli. Tahle funkcionalita podporuje například i scénář, kdy potřebujete s určitými daty v katalogu dále pracovat, např. podle seznamu kódů produktů z jiného systému, ale není nutné produkty importem nahrávat a nebo měnit.
Povinné aliasy + aliasy nastavitelné na typu položky. Aliasy jsou alternativní kódy produktů. Hodí se v případě, kdy má stejný produkt kódy z různých systémů a “pojmenovávají” je tak, jak je vaše systémy znají. V nové verzi je možné aliasy nastavit jako povinné, tzn. že bez vyplnění nebude možné produkt aktivovat do prodeje. Zároveň jsme přidali možnost nastavit si, na jakém typu položky bude alias použitý. Takže alternativní kód můžete mít nejen na produkt samotný (SKU), ale třeba i výrobce nebo dodavatel.
Nastavení dynamických parametrů. WisePorter podporuje použití tzv. dynamických parametrů. S touhle funkcionalitou nemusíte ručně vyplňovat hodnoty produktů. Například místo ručního vytvoření SEO pro každý produkt můžete vytvořit vzorec, který namapuje hodnoty z existujících parametrů produktu, jako je název nebo výrobce, na příslušné místo v textu. Abyste tuto funkcionalitu mohli používat pro nový parametr, museli jsme vám trochu pomoct programováním. Nově si můžete sami jednoduše nakonfigurovat, pro jaké parametry chcete dynamické hodnoty používat.