3 důvody, proč vybrat WisePorter

Flexibilita, vysoký výkon a přívětivé UX

WisePorter spojuje širokou flexibilitu i dechberoucí výkon – na rozdíl od všech nám známých konkurenčních produktů (jak vám potvrdí váš IT specialista).

WisePorter: Z čeho se skládá a jak s ním pracovat

Chytrý produktový katalog WisePorter se skládá ze dvou částí, Designeru a Runtime.

Co vše s nástrojem WisePorter dokážete – sami
a na pár kliknutí

Tvorba produktů

Vytvářejte seznamy produktů, jejich parametry a varianty, vztahy mezi produkty, hierarchie, ceníky, slevy… a objevte mnoho dalších funkcionalit pro pohodlnou a rychlou práci.

Cenotvorba

Definujte a nastavujte ceny a ceníky, slevy, krátkodobé slevové akce, individuální ceny pro jednotlivé partnery nebo významné zákazníky. Na cenu jednoho produktu se navíc můžete zaměřit z více pohledů (maloobchodní cena, velkoobchodní cena, nákladová cena, provizní schéma aj.).

Zadávání pokročilých pravidel

Zvyšujte zisky díky zadávání pokročilých pravidel a s využitím algoritmizovaného modelu. S produktovým katalogem WisePorter tak můžete nabízet různým zákazníkům různé varianty produktů, s odlišnými parametry a za individuální ceny. To vše na základě dat, která o nich už máte.

Řízení změn produktu
napříč organizací

Řiďte životní cyklus produktu během jeho vývoje v různých odděleních – pohodlně, přehledně a z jednoho místa. Ve WisePorter máte jako na dlani všechny informace o úkolech přiřazených konkrétním osobám, o termínech, schvalování atd. Systém zároveň vyzývá všechny zúčastněné pomocí notifikací, co je potřeba udělat – a do kdy.

Plánování kampaní

S WisePorter jste akční, samostatní a vždy o krok napřed. Co takhle připravit vánoční kampaň třeba už v září – a rovnou ji otestovat v prodejních aplikacích? Platnost změn můžete plánovat sami, a to bez zapojení IT či lidí z provozu (už nemusejí nasazovat nová data přesně v moment, kdy mají vstoupit v platnost). Klientům můžete zpřístupnit i starší nabídky, které už neplatí (třeba v minulosti přislíbené úrokové sazby).

Stavějte nové produkty s využitím toho, co už existuje

S WisePorter nemusíte stavět celý produkt znova, pokud chcete vytvořit jemu podobný – prostě oddělte technický obsah produktu (to, co se nemění) od toho, jak jej nabízíte (marketingový „obal“). Vaši business kolegové si pak sami sestaví balíčky, marketingové nabídky i krátkodobé kampaně, a definují cílovou skupinu. To vše na pár kliknutí – a, jak už asi tušíte, bez IT oddělení. Všem tak ušetříte spoustu času i nákladů.

Tvorba balíčků

Produktový katalog podporuje celou řadu typů balíčků, fixní, flexi i marketingové sestavy. Klientům tak můžete snadno nabídnout výhodnější ceny třeba při koupi více produktů současně. Vše záleží jen na vaší obchodní kreativitě.

Přesná personalizace nabídek

O tom, jestli prodáte nebo ne, rozhoduje přesnost, s níž se trefíte do momentálních potřeb každého z vašich klientů. Proto WisePorter poskytuje mnoho chytrých nástrojů k detailní personalizaci nabídek pro různé typy klientů podle vašeho marketingového modelu.

Řízení objednávkového procesu

V průběhu objednávkového procesu je potřeba posbírat celou řadu informací o klientovi, kontaktech, zvolených parametrech a podobně. Abyste ušetřili čas a náklady za programování, ve WisePorter si naklikáte parametry, které se ve formulářích k vyplnění objeví automaticky. Kromě toho máte možnost automaticky hlídat pravomoci a kompetence těch, kteří hodnoty vyplňují, aby nedocházelo k omylům nebo zneužití.

Co si odnést z této stránky: 3 věci,
kterými vám WisePorter zjednoduší práci

JEDNODUCHOST

Protože jsme WisePorter navrhli zejména pro pracovníky v business odděleních, je
uživatelsky srozumitelný a intuitivní – IT znalosti nejsou potřeba.

FLEXIBILITA

Sami a bez pomoci dodavatele si upravíte typy produktů a jejich parametry, chování,
práva, menu i vzhled produktového katalogu.

VYSOKÝ VÝKON

S WisePorter zvládnete pracovat s miliony produktů a stovky tisíci dotazů denně – a
to už v základním nastavení. Pokud by vám to bylo pořád málo, výkon lze snadno navýšit.

Často se nás ptáte

Co je to produktový katalog
Produktový katalog (PIM – Product information management) je vaše centrální databáze informací o produktech, jejich nabídce a cenách. Slouží jako jednotný zdroj pravdy pro všechny prodejní kanály – jedno místo, kde udržujete všechny informace o vaší nabídce.
Mám ERP. K čemu potřebuju produktový katalog?
ERP je zaměřené na produkt z pohledu nákupu, skladů a účetnictví. Většina ERP systémů umožňuje u produktů spravovat i základní nastavení pro prodej, jako jsou obrázky, prodejní texty a základní prodejní ceny. Ale v okamžiku, kdy vaše ambice sahají dál než na jeden trh nebo jednu skupinu klientů, obvykle ERP přestává stačit. Produktový katalog se stane vaším jedním místem pravdy, odkud můžete řídit kompletní cenotvorbu, různou prodejní strategii na jednotlivých prodejních kanálech, pracovat s více jazyky, měnami, odlišnostmi v SEO nastaveních a mnoho dalšího. Na tohle už není ERP stavěné a tady přichází ke slovu právě produktový katalog, neboli PIM.
To mi přibude další systém navíc k těm, které už mám?
V prvním okamžiku obvykle ano. V praxi se pak ale ukazuje, že je možné postupně zrušit různé doma vyvinuté aplikace a komponenty. Těmi mnoho firem doplňuje funkčnost, kterou ERP nepokrývá, a přitom ji potřebují pro prodej.

Výsledkem nasazení produktového katalogu pak bývá čistá architektura tvořená pouze z ERP, produktového katalogu (PIM), e-shopů a jednoduché integrace mezi nimi.
Jak probíhá nasazení produktového katalogu a jak dlouho trvá?
Záleží na složitosti vašeho businessu a vaší architektury. Klient vždy během několika dní dostane produktový katalog WisePorter ve standardním nastavení. Postupně ho pak společně iterativně upravujeme podle konkrétních požadavků. Od prvního okamžiku je již možné katalog integrovat s ostatními systémy. Projekt tedy může trvat dva až tři týdny u firmy, která využije pouze standardní chování katalogu, nebo pár měsíců u firmy, jejíž požadavky jsou hodně specifické.
Čím se WisePorter liší od jiných PIM systémů?
WisePorter není jen databáze produktů, ale umožní vám definovat i chování pomocí pravidel – například dynamickou cenotvorbu závislou na různých faktorech, nebo životní cyklus produktu. Podoba produktů ani pravidla nejsou pevně dané programátorem, vše je konfigurovatelné a úpravy si snadno udělají i vaši business administrátoři bez technických znalostí.
Jak mám začít?
Ozvěte se nám! Popovídáme si o vaší situaci a potřebách a o tom, jak vám můžeme pomoct.