WisePorter ve financích:
Rychlost, pružnost a efektivita, kam se podíváte

Pro banky, pojišťovny, poradenské firmy a srovnávače

Co získáte jako business uživatel

Co z toho mají vaši zákazníci

Co teď konečně dokáže vaše IT

A to i když jste velká, tradiční banka nebo pojišťovna. Ano, úplně slyšíme, jak si říkáte:

„Na tohle je naše prostředí moc složité.“

Možná ano. V prostředí se stovkami zavedených systémů ale není naším cílem překopat celou banku. Naopak, jdeme cíleně po oblastech, kde to dává největší smysl. Spolu s vámi v už existujícím prostředí vytipujeme a vyřešíme konkrétní problémy s největší přidanou hodnotou, zato s nejmenším rizikem a pracností – typicky internetové a mobilní bankovnictví, kde vám uniká nejvíc zisků.

A pokud jste nová banka, poradenská firma nebo srovnávač s moderními systémy, díky WisePorter můžete stavět architekturu už od začátku na nesmírně flexibilních základech. I po letech si tak uchováte schopnost okamžitě reagovat na měnící se trh.

Co všechno s produktovým katalogem WisePorter zvládnete na pár kliknutí

Personalizace nabídek

Nabízejte zákazníkům relevantní produkty a zvyšujte konverzi s využitím všeho, co o zákazníkovi víte:

  • Segmentace
  • Mapa potřeb
  • Produktová pravidla
  • Personalizace podle bonity a rizikovosti klienta
  • Personalizace podle celkové hodnoty klienta přes všechny produkty
  • Zohlednění kampaní a výběrových sestav

Kalkulace parametrů

Celý prodejní proces můžete řídit z jednoho místa:

  • Automatické vyhodnocování sbíraných parametrů a dalších dat pro řízení prodejního procesu
  • Individuální nabídky
  • Výše poplatků
  • Doplňkové služby a balíčky
  • Alternativní produkty
  • Vyhodnocování limitů
  • Vyhodnocování výjimek a schvalovacích kompetencí
  • Simulace a kalkulačky pro výpočet úrokových sazeb, splátek, RPSN, a další

Srovnání nabídek

Nehledejte, komu prodat svůj produkt – raději vytvářejte produkty s parametry, které nejlépe vyřeší potřeby vašich klientů a které budou chtít kupovat:

  • Vyhledání relevantních produktů podle potřeby klienta
  • Srovnání podle výhodnosti (výše pojistného, pokrytí pojistných rizik, RPSN, úroková sazba, …)
  • Zasazení do životního cyklu klienta (hypotéka na dům, následně spotřebitelský úvěr na vybavení, …)

Time to market

Zkraťte ho z měsíců na minuty (bez přehánění) a nabídky prezentujte klientům v ten pravý čas:

  • Změny produktů udělá přímo produktový manažer
  • Bez čekání na IT a další prostředníky včetně nás jako dodavatele řešení
  • Náklady na změny v produktové nabídce vás už nic nestojí (stačí párkrát kliknout)

Businessový nástroj
pro „běžné uživatele“

Všechna nastavení na jednom místě a s přívětivým UX. Vaši zaměstnanci nemusejí rozumět IT, aby si dle situace klienta sami nastavili:

  • Balíčky produktů
  • Doplňkové služby
  • Úrokové sazby a poplatky

Přesuňte prodej z poboček
do online

Co tím získáte:

  • Dosáhněte stejně osobního přístupu, individuálních nabídek a výjimek, na které jsou klienti zvyklí při návštěvách poboček, přestože klienta obsluhuje „stroj“ a ne bankovní poradce
  • Dopřejte klientovi komfort obsluhy z pohodlí domova
  • Ušetřete na nákladech

Dokumentace a sazebníky

Automatický proces za vás ohlídá, jestli se změny sazeb promítly do:

  • Smluvní dokumentace
  • Sazebníků
  • Metodik

Řízení změn v produktech

Místo e-mailů a excelů mějte vždy a za všech okolností dokonalý přehled:

  • Kdo všechno má být zapojen do zadání nového produktu
  • Kdo má být kdy o změně produktu informován
  • V jakém kroku práce na novém produktu právě jste a co zbývá

Skupinová identita klienta

Využijte výhod toho, že vaše firma je součástí skupiny:

  • Využijte informací, které o klientovi máte v rámci celé skupiny
  • Přistupujte k němu vždy se stejnou péčí v celé skupině
  • Nabídněte mu na jednom místě produkty z celé skupiny
  • Dejte mu pocítit výhody toho, že je klientem velké firmy
  • Nabídněte více, než dokáže konkurence

Co si odnést z této stránky:
3 věci, kterými vám WisePorter zjednoduší práci

OKAMŽITÉ ZMĚNY V NABÍDCE

Dejte produkťákům do ruky nástroj, s nímž změny v nabídce udělají sami a hned, bez IT projektu.

Z POBOČEK DO ONLINU

Přesuňte maximum procesů do online a nechte klienty řešit své potřeby z pohodlí domova. Výrazně tak snížíte náklady na provoz poboček.

SYNERGIE SKUPINY

Využijte znalostí ve skupině, nabídek partnerů a všech informací, které o klientovi máte – a
prodejte jim, co opravdu chtějí.

Přidejte se do vybrané společnosti spokojených klientů
VodafoneCRAČSOBKB

Chcete zjistit víc ?