WisePorter

Chytrý produktový katalog

Expanze

Více kanálů, různé měny, jazyky a SEO. Vše řízené z jednoho místa
Více o expanzi

Automatizace

Automatické procesy místo manuální práce s excely. Vteřiny místo hodin
Více o automatizaci

Cenotvorba

Cenová pravidla pro porovnání nabídek, nastavení marže a cenových hladin
Více o cenotvorbě

Expandujte do zahraničí bez obav

Plánujete expandovat na nové trhy? Budete využívat jiné lokální partnery pro nákup, sklady, dopravu nebo platby? S WisePorterem to nastavíte jednoduše a z jednoho místa. Stejně tak jako jinou strategii cenotvorby, cenových hladin a maržovosti pro zahraniční trh, překlady do jiných jazyků, ceny v jiných měnách nebo SEO.

Maximální automatizace, pracujte efektivněji a bez chyb

Posílají vám dodavatelé produktová data a ceny v různých formátech? Vyhněte se ručnímu přepisování a tím i zbytečným chybám. WisePorter pomocí automatických importů a pravidel zpracování dostane novou cenu nebo skladovost od dodavatele na váš e-shop v řádu minut.

Optimální ceny pro každou situaci

Bojujete s neustálými ručními přepočty nákupních cen, interních nákladů i cenových hladin pro různé weby a typy klientů? WisePorter vám pomůže sjednotit ceny od dodavatelů, vyhodnotit toho nejvhodnějšího a nebo třeba dopočítat prodejní cenu. To vše podle vašich parametrů – plně pod vaší kontrolu a navíc zcela automaticky.
 
Pokročilá pravidla automatizují vaši práci
Segmentace podle kanálu, trhu a chování zákazníka
Dynamická cenotvorba vám pomůže pružně optimalizovat ceny
Nákupní modul vám pomůže vybrat nejlepší dodavatele
Všechna data o produktech na jednom místě
Snadná integrace díky připravené sadě connectorů
Katalog si kdykoliv přizpůsobíte, jak potřebujete. Bez nás
PIM systém připravený k okamžitému provozu
Jednoduché zasazení do vaší současné architektury
 

Chcete vědět víc?

 
 

Často se nás ptáte

Co je to produktový katalog
Produktový katalog (PIM – Product information management) je vaše centrální databáze informací o produktech, jejich nabídce a cenách. Slouží jako jednotný zdroj pravdy pro všechny prodejní kanály – jedno místo, kde udržujete všechny informace o vaší nabídce.
Mám ERP. K čemu potřebuju produktový katalog?
ERP je zaměřené na produkt z pohledu nákupu, skladů a účetnictví. Většina ERP systémů umožňuje u produktů spravovat i základní nastavení pro prodej, jako jsou obrázky, prodejní texty a základní prodejní ceny. Ale v okamžiku, kdy vaše ambice sahají dál než na jeden trh nebo jednu skupinu klientů, obvykle ERP přestává stačit. Produktový katalog se stane vaším jedním místem pravdy, odkud můžete řídit kompletní cenotvorbu, různou prodejní strategii na jednotlivých prodejních kanálech, pracovat s více jazyky, měnami, odlišnostmi v SEO nastaveních a mnoho dalšího. Na tohle už není ERP stavěné a tady přichází ke slovu právě produktový katalog, neboli PIM.
To mi přibude další systém navíc k těm, které už mám?
V prvním okamžiku obvykle ano. V praxi se pak ale ukazuje, že je možné postupně zrušit různé doma vyvinuté aplikace a komponenty. Těmi mnoho firem doplňuje funkčnost, kterou ERP nepokrývá, a přitom ji potřebují pro prodej.

Výsledkem nasazení produktového katalogu pak bývá čistá architektura tvořená pouze z ERP, produktového katalogu (PIM), e-shopů a jednoduché integrace mezi nimi.
Jak probíhá nasazení produktového katalogu a jak dlouho trvá?
Záleží na složitosti vašeho businessu a vaší architektury. Klient vždy během několika dní dostane produktový katalog WisePorter ve standardním nastavení. Postupně ho pak společně iterativně upravujeme podle konkrétních požadavků. Od prvního okamžiku je již možné katalog integrovat s ostatními systémy. Projekt tedy může trvat dva až tři týdny u firmy, která využije pouze standardní chování katalogu, nebo pár měsíců u firmy, jejíž požadavky jsou hodně specifické.
Čím se WisePorter liší od jiných PIM systémů?
WisePorter není jen databáze produktů, ale umožní vám definovat i chování pomocí pravidel – například dynamickou cenotvorbu závislou na různých faktorech, nebo životní cyklus produktu. Podoba produktů ani pravidla nejsou pevně dané programátorem, vše je konfigurovatelné a úpravy si snadno udělají i vaši business administrátoři bez technických znalostí.
Jak mám začít?
Ozvěte se nám! Popovídáme si o vaší situaci a potřebách a o tom, jak vám můžeme pomoct.
 

Chcete zjistit víc?

Chcete vědět, jak Vám WisePorter zefektivní váš e-shop, rádi byste viděli DEMO nebo nám jen chcete něco vzkázat? Ozvěte se nám, rádi to s vámi probereme.

LENKA MICHALSKÁ

Business architektura

+420 731 458 020

Chcete zjistit víc ?

G2 - Best Quality of Support
G2 - High Performer