WisePorter ve financích:
Rychlost, pružnost a efektivita, kam se podíváte
Pro banky, pojišťovny, poradenské firmy a srovnávače
Co získáte jako business uživatel
- Zkrátíte time-to-market z měsíců na minuty. Nové nebo upravené nabídky hodíte na trh v momentě,
kdy vás napadnou. Bez IT a spojených nákladů - Prodáte víc díky personalizované nabídce na míru profilu a situaci zákazníka, navíc s ideálním načasováním skrze nejvhodnější kanál
- Moderní byznysové scénáře: nabízejte výhodné kombinace produktů od různých firem ve vaší skupině (balíčkování) pod jednotnou identitou
- Pořádek ve správě i vývoji produktů a jednotný reporting
- Nezávislost na konkrétních lidech: Když odejde klíčový člověk, know-how vám zůstane – vše spravuje a hlídá systém
Co z toho mají vaši zákazníci
- Relevantní produkty nabízené dle jejich potřeb, problémů a celkové situace (na základě desítek parametrů, které o nich víte) – a v ten pravý čas
- Smysluplnou nabídku od různých firem ze skupiny (např. poradenské služby, hypotéku a pojištění)
- Rychlost zpracování nabídky a osobní přístup, kterými zvýšíte jejich loajalitu k firmě a/nebo značce
Co teď konečně dokáže vaše IT
- Dodat multichannel řešení – konečně bude jeden zdroj „pravdy“ o produktu
- Konsolidovat reporting (jeden systém).
- Neztrácet čas nekonečným nastavováním parametrů, a místo toho programovat nové věci
A to i když jste velká, tradiční banka nebo pojišťovna. Ano, úplně slyšíme, jak si říkáte:
„Na tohle je naše prostředí moc složité.“
Možná ano. V prostředí se stovkami zavedených systémů ale není naším cílem překopat celou banku. Naopak, jdeme cíleně po oblastech, kde to dává největší smysl. Spolu s vámi v už existujícím prostředí vytipujeme a vyřešíme konkrétní problémy s největší přidanou hodnotou, zato s nejmenším rizikem a pracností – typicky internetové a mobilní bankovnictví, kde vám uniká nejvíc zisků.
A pokud jste nová banka, poradenská firma nebo srovnávač s moderními systémy, díky WisePorter můžete stavět architekturu už od začátku na nesmírně flexibilních základech. I po letech si tak uchováte schopnost okamžitě reagovat na měnící se trh.
Co všechno s produktovým katalogem WisePorter zvládnete na pár kliknutí
Personalizace nabídek
Nabízejte zákazníkům relevantní produkty a zvyšujte konverzi s využitím všeho, co o zákazníkovi víte:
- Segmentace
- Mapa potřeb
- Produktová pravidla
- Personalizace podle bonity a rizikovosti klienta
- Personalizace podle celkové hodnoty klienta přes všechny produkty
- Zohlednění kampaní a výběrových sestav
Kalkulace parametrů
Celý prodejní proces můžete řídit z jednoho místa:
- Automatické vyhodnocování sbíraných parametrů a dalších dat pro řízení prodejního procesu
- Individuální nabídky
- Výše poplatků
- Doplňkové služby a balíčky
- Alternativní produkty
- Vyhodnocování limitů
- Vyhodnocování výjimek a schvalovacích kompetencí
- Simulace a kalkulačky pro výpočet úrokových sazeb, splátek, RPSN, a další
Srovnání nabídek
Nehledejte, komu prodat svůj produkt – raději vytvářejte produkty s parametry, které nejlépe vyřeší potřeby vašich klientů a které budou chtít kupovat:
- Vyhledání relevantních produktů podle potřeby klienta
- Srovnání podle výhodnosti (výše pojistného, pokrytí pojistných rizik, RPSN, úroková sazba, …)
- Zasazení do životního cyklu klienta (hypotéka na dům, následně spotřebitelský úvěr na vybavení, …)
Time to market
Zkraťte ho z měsíců na minuty (bez přehánění) a nabídky prezentujte klientům v ten pravý
čas:
- Změny produktů udělá přímo produktový manažer
- Bez čekání na IT a další prostředníky včetně nás jako dodavatele řešení
- Náklady na změny v produktové nabídce vás už nic nestojí (stačí párkrát kliknout)
Businessový nástroj
pro „běžné uživatele“
Všechna nastavení na jednom místě a s přívětivým UX. Vaši zaměstnanci nemusejí rozumět
IT, aby si dle situace klienta sami nastavili:
- Balíčky produktů
- Doplňkové služby
- Úrokové sazby a poplatky
Přesuňte prodej z poboček
do online
Co tím získáte:
- Dosáhněte stejně osobního přístupu, individuálních nabídek a výjimek, na které jsou klienti zvyklí při návštěvách poboček, přestože klienta obsluhuje „stroj“ a ne bankovní poradce
- Dopřejte klientovi komfort obsluhy z pohodlí domova
- Ušetřete na nákladech
Dokumentace a sazebníky
Automatický proces za vás ohlídá, jestli se změny sazeb promítly do:
- Smluvní dokumentace
- Sazebníků
- Metodik
Řízení změn v produktech
Místo e-mailů a excelů mějte vždy a za všech okolností dokonalý přehled:
- Kdo všechno má být zapojen do zadání nového produktu
- Kdo má být kdy o změně produktu informován
- V jakém kroku práce na novém produktu právě jste a co zbývá
Skupinová identita klienta
Využijte výhod toho, že vaše firma je součástí skupiny:
- Využijte informací, které o klientovi máte v rámci celé skupiny
- Přistupujte k němu vždy se stejnou péčí v celé skupině
- Nabídněte mu na jednom místě produkty z celé skupiny
- Dejte mu pocítit výhody toho, že je klientem velké firmy
- Nabídněte více, než dokáže konkurence
Co si odnést z této stránky:
3 věci,
kterými vám WisePorter zjednoduší práci
OKAMŽITÉ ZMĚNY V NABÍDCE
Dejte produkťákům do ruky nástroj, s nímž změny v nabídce udělají sami a hned, bez IT projektu.
Z POBOČEK DO ONLINU
Přesuňte maximum procesů do online a nechte klienty řešit své potřeby z pohodlí domova. Výrazně tak snížíte náklady na provoz poboček.
SYNERGIE SKUPINY
Využijte znalostí ve skupině, nabídek partnerů a všech informací, které o klientovi máte – a
prodejte jim, co opravdu chtějí.
Přidejte se do vybrané společnosti našich spokojených klientů