Webinář: Efektivní listing produktů aneb jak mít vždy správná data

Zalistování produktů je noční můra eCommerce firem i distributorů. Data od dodavatelů přicházejí v různých formátech, často jsou nekompletní nebo úplně chybí. Ruční dohledávání v excelech, PDF katalozích nebo dokonce na webových stránkách znamená desítky hodin práce, která by mohla být automatizovaná.

V tomto webináři vám řekneme, jak automatizovat celý proces zalistování tak, aby:

  • Člověk řešil jen výjimky – žádné ruční přepisování dat
  • Byly vždy aktuální informace o cenách, dostupnosti a parametrech
  • Automaticky vznikaly kvalitní popisky a SEO
  • Dodavatelé mohli sami spravovat data přes portál
  • Zůstala zachována kvalita i při růstu portfolia

Díky tomu rychleji zalistujete produkty, budete mít méně chyb a škálovatelný proces, který nebrzdí růst firmy. Pokud řešíte listing a hledáte cestu, jak ho dostat pod kontrolu, tohle je webinář, který byste neměli minout.

Celý záznam si můžete pustit zde! 👇🏼

Nezapomeňte nás sledovat na LinkedInu a podívejte se také na krátké ukázky jednotlivých témat z webináře!

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Webinář: Efektivní listing produktů aneb jak mít vždy správná data

WisePorter v1.4 Release Notes

Finanční instituce vs. moderní doba: Produktový katalog jako záchrana před zastaralými systémy