Je vaše firma součástí širší skupiny firem? Doplňují se vaše služby a chcete klientovi poskytnout výhodu, kterou mu konkurence nabídnout nemůže? Třeba úvěr od banky spolu s pojištěním od pojišťovny ze stejné skupiny?
Sjednaný společně během jednoho obchodního kontaktu, případně se slevou při zakoupení obou společně? Nebo co nákup auta a k němu rovnou leasing od vlastní leasingové společnosti? Možností je hodně a právě tato široká nabídka může být to, co nechá vaši konkurenci daleko vzadu.
Ať už jste s druhou společností součástí jedné skupiny dlouho nebo jste teprve nedávno koupili společnost, která má vhodně doplnit vaše současné portfolio, problém je stejný: Jak můžeme nabídnout kombinovanou nabídku, když “my” a “oni” máme oddělené systémy? Jde to vůbec technicky udělat?
Samozřejmě že ano. O rozdílu mezi technickým a obchodním produktem (link) už jsme mluvili. Pokud využijete chytrý produktový katalog, systémy jiné společnosti jsou pro něj jen dalším poskytovatelem technických produktů.
LENKA MICHALSKÁ
BUSINESS ARCHITEKTURA
Probereme vaše potřeby. Zjistíme vaše možnosti, nejen finanční, ale i to, jak fungujete a čím se lišíte.
Společně najdeme řešení. Možná bude jiné, než čekáte, ale bude fungovat, vejde se do peněz a času a budete mu rozumět. Nabízím v jedné osobě pohled