Společná propozice s akvírovanou firmou nebo dceřinkou

Je vaše firma součástí širší skupiny firem? Doplňují se vaše služby a chcete klientovi poskytnout výhodu, kterou mu konkurence nabídnout nemůže? Třeba úvěr od banky spolu s pojištěním od pojišťovny ze stejné skupiny?

Sjednaný společně během jednoho obchodního kontaktu, případně se slevou při zakoupení obou společně? Nebo co nákup auta a k němu rovnou leasing od vlastní leasingové společnosti? Možností je hodně a právě tato široká nabídka může být to, co nechá vaši konkurenci daleko vzadu.

Jak lépe zavádět procesy

Ať už jste s druhou společností součástí jedné skupiny dlouho nebo jste teprve nedávno koupili společnost, která má vhodně doplnit vaše současné portfolio, problém je stejný: Jak můžeme nabídnout kombinovanou nabídku, když “my” a “oni” máme oddělené systémy? Jde to vůbec technicky udělat?

Samozřejmě že ano. O rozdílu mezi technickým a obchodním produktem (link) už jsme mluvili. Pokud využijete chytrý produktový katalog, systémy jiné společnosti jsou pro něj jen dalším poskytovatelem technických produktů.

Řešení WisePorter

  • Do chytrého produktového katalogu se zaregistrují technické produkty z vlastních systémů i systémů vaší partnerské firmy. Dále je už jen na fantazii a obchodních záměrech vašeho produktového manažera, jaké kombinace, balíčky nebo další typy kombinovaných nabídek si sestaví.
  • Ve vašich prodejních kanálech se bude nabízet produkt tak, jak ho má vidět zákazník, tedy jako ucelená nabídka na míru připravená jeho životní situaci. O to přesnější a více atraktivní, že máte k dispozici mnohem více stavebních kamenů než vaše konkurence.
  • A pokud si klient takový společný produkt objedná, bude zase záležitostí chytrého produktového katalogu, aby jej správně převedl na technické produkty jednotlivých společností, včetně např. smluvní dokumentace, a klient dostal to, co si objednal.

LENKA MICHALSKÁ

BUSINESS ARCHITEKTURA

S čím vám můžu pomoci ?

Probereme vaše potřeby. Zjistíme vaše možnosti, nejen finanční, ale i to, jak fungujete a čím se lišíte.

Společně najdeme řešení. Možná bude jiné, než čekáte, ale bude fungovat, vejde se do peněz a času a budete mu rozumět. Nabízím v jedné osobě pohled

  • manažera – čeho chcete dosáhnout, jak to udělat, kolik to bude stát a jak dlouho to potrvá, jak uřídit riziko, jak vše průběžně měřit
  • produkťáka – jak to budete používat, co to bude umět, co to přinese vám a co klientovi
  • technika – návrh architektury, přechodu ze současného stavu, design procesů, datového modelu a integrace

Procesy po akvizici nejčastěji řeší

ZÁKAZNÍCI WISEPORTER ŘÍKAJÍ

“Smooth communication with our partners is the foundation of our business. We have managed to automate order processing with more complex logic (various types of discounts, various technical interfaces, ...) and build a solid foundation for the further increase in the number of orders and our partners with a different order handling experience.”

Jan Honzal
Project manager, IQVIA

ZÁKAZNÍCI WISEPORTER ŘÍKAJÍ

“V projektu PathFinder se nám v Komerční bance podařilo připravit solidní základ potřebný pro větší flexibilitu velké banky na prudce se měnícím trhu. Konzultanti OpenWise přispěli k tomu, že jeho výstupy jsou nyní v bance využívány jako platforma pro realizaci dalšího rozvoje produktové domény.”

David Švejda
Tribe leader Business services

ZÁKAZNÍCI WISEPORTER ŘÍKAJÍ

“WisePorter je mozkem naší aplikace Náklady na realizaci byly poloviční proti konkurenci. Tým OpenWise velmi dobře pochopil můj podnikatelský záměr a přestože řešení přizpůsoboval mým potřebám, bylo dodáno velmi rychle. Nyní si sám mohu spravovat produkty podle potřeby. Nad rámec produktového katalogu dodal tým OpenWise i jednoduchý web pro mé klienty."

David Lorenc
CEO & Zakladatel startupu XOdigi
Přidejte se do vybrané společnosti našich spokojených klientů
VodafoneCRAČSOBKB

Pojďme to společně konzultovat