Zavedený český e-shop nakupuje zboží od mnoha různých dodavatelů a prodává na svém webu. Vzhledem k úspěchu v Česku expanduje i do okolních zemí. E-shop nakupuje od mnoha různých dodavatelů za velmi rozdílných podmínek. Každý den dostává aktualizace cen a skladových zásob u tisíců druhů zboží, často je stejné zboží dodávané více dodavateli. WisePorter aktualizované nabídky automaticky importuje, aktualizuje popis zboží (textový, strukturovaný i multimediální) a dává obchodníkům nákupní doporučení. Doporučení zohledňují jak aktuální cenu, tak další podmínky konkrétního dodavatele (množstevní slevy, cenu dopravy atd.). Některá rozhodnutí dělá v rámci stanovených pravidel WisePorter automaticky, jiná předkládá jako doporučení obchodníkovi a ten rozhoduje o nákupu, případně o zapojení dodavatele do nabídky formou drop-shippingu.
Firma provozuje své e-shopy v různých zemích na různých e-shopových platformách (optimalizovaných na místní poměry). Díky využití WisePorteru jako centrálního zdroje pravdy má firma jistotu, že všechny e-shopy nabízejí zboží konzistentním způsobem. Zároveň ale v případě potřeby uskutečňuje místní slevové akce, například v závislosti na nabídce lokálního dodavatele nebo na místních svátcích.
Díky využití WisePorteru se také firma rozhodla nahradit své hlavní e-shopové řešení a svůj ERP systém. Tím, že jsou produktová data ve WisePorteru, může prodej běžet na více e-shopech zároveň. Ze stejného důvodu nemá i několikadenní odstavení ERP žádný vliv na prodej.