Významný český telekomunikační operátor zprovoznil e-shop, na kterém nabízel své tarify plus širokou nabídku mobilních telefonů. E-shop bral informace z centrálního ERP. Velmi rychle vyšlo najevo, že e-shop způsobuje výrazné zpomalení ERP pro jeho normální uživatele. A taky naopak – ERP poskytuje informace na e-shop velice pomalu. Řešením bylo použití WisePorteru jako centrálního zdroje pravdy o nabízených tarifech a telefonech pro e-shop (ale taky pro kamenné prodejny a call-centrum). WisePorter si z ERP stáhne nové informace jen jednou, potom je ukládá ve formě optimalizované na rychlost a poskytuje do e-shopu a ostatních prodejních kanálů. Kromě popisu nabízených produktů navíc WisePorter udržuje podrobnou informaci o nabízených tarifech – například o jejich (ne-)slučitelnosti a technické konfiguraci. Díky tomu může WisePorter zákazníkovu objednávku přeložit interním technologickým systémům do konkrétních parametrů nastavení. WisePorter přidal fungujícímu e-shopu dvě důležité vlastnosti – rychlost a chytrost.