Otestujte se! Najdete se
v typických situacích našich klientů?

Bitvu o zákazníka dnes vyhrává správné načasovánírelevance nabídky pro zákazníka osloveného správným prodejním kanálem. To vše v neustále a dynamicky se měnícím prostředí. Na co zákazníci slyšeli včera, dnes už neplatí.

Když ale reagujete dostatečně rychle a pružně, prodáváte mnohem víc – a dlouhodobě.

Níže jsme popsali některé z typických situací našich klientů. Pokud se v nich poznáte, ozvěte se. Stejně jako globálním korporacím, středním i malým firmám a start-upům rádi pomůžeme i vám.

Řešení pro vaše priority a výzvy
máte na dosah

V grafu vidíte priority z pohledu businessu, IT a vašich zákazníků.

Pod grafem pak najdete odpovědi na 7 typických výzev, které řeší naši klienti. 

Třeba mezi nimi najdete inspiraci, jak může chytrý produktový katalog ulehčit práci i ve vaší firmě.

Výzvy kruh

Čas

Jak umět reagovat na změnu trhu nebo potřebu klienta hned?

Náklady

Jak snížit náklady při změně produktů tak, aby se vyplatila i drobná vylepšení?

Flexibilita

Jak moci pružně zkoušet varianty nabídek a otestovat reakci trhu?

Know-how

Jak udržet ve firmě know-how produktech při odchodu zaměstnance?

Compliance

Jak zajistit, aby obsluha nemohla při prodeji překročit své pravomoci ?

Architektura

Jak získat moderní a rychlý zdroj pravdy o produktech pro multichannel a online kanály?

Governance

Jak řídit vývojový cyklus produktů přes různá prostředí?

Priority

Kde vzít prostor pro nový vývoj, když většinu času tráví IT nastavováním parametrů produktů a drobnými změnami?

Zákaznická cesta

Jak poskytnout klientovi osobní přístup a individuální péči ve všech kanálech?

Atraktivita nabídky

Jak klientovi nabídnout více než konkurence?

Zákaznická zkušenost

Jak zajistit, že požadavky klienta zpracujeme rychle a bez chyb?

Jaká výzva vystihuje vaši situaci?

Produktový katalog chceme, ale nemáme s tím zkušenost

Nevadí – naopak! Produktový katalog WisePorter jsme navrhli, aby zvládl vše, co můžete potřebovat (od správy produktů přes personalizaci nabídek, interní vývoj produktu až třeba po pohodlné zapojování dodavatelů do systému). Z pohledu uživatelů je však až neuvěřitelně jednoduchý. Pokud ale budete potřebovat pomoci WisePorter „rozchodit“, samozřejmě vám rádi pomůžeme.

Reagujeme příliš pomalu na změny na trhu a potřeby zákazníků

WisePorter je navržen tak, aby rychlé změny produktů zvládly odrážet realitu trhu a potřeb zákazníků. Business uživatelům poskytne svobodu reagovat během okamžiku, aniž by museli zadávat požadavky na IT oddělení. A to se zanedbatelnými náklady.

Zajímavé obchodní nápady
u nás leží ladem

Škoda… dokud je neotestujete v praxi, nikdy nezjistíte jejich skutečný potenciál. Jak by se vám líbilo moci je vyzkoušet hned, jak vás napadnou? IT oddělení můžete s klidným srdcem vynechat. A když to náhodou nebude ono, parametry nabídky nebo produktu si v produktovém katalogu WisePorter sami zase přenastavíte na pár kliknutí.

Do nabídky chceme zahrnout i produkty partnerů a dodavatelů

WisePorter automatizuje a v důsledku zlevní vstup partnerů a dodavatelů do vašich systémů – a navíc to nebudete muset dělat sami. Jednotný a jednoduchý postup zvládne každá ze třetích stran bez problému sama, zatímco vy jen schvalujete změny. Pak je už pouze na vás, jak poskládáte finální produkt tak, aby přitáhl maximum zákazníků.

Chceme, aby naši firmu klient vnímal jako součást větší skupiny

WisePorter zastřešuje a sdružuje nabídky různých produktů napříč skupinou.

Produkťáci nebo business týmy tak mohou snadno zprostředkovat i produkty od jiné firmy ve skupině, případně sestavit produktové balíčky napříč skupinou a znásobit tak výhody pro klienta.

Každý zákazník pak může získat mnohem víc než u konkurence, navíc v podobě nabídky vytvořené doslova pro něj na míru. Nakoupí? To si pište!

Kvůli velké návštěvnosti webů a online kanálů naše systémy často kolabují

Snadná pomoc: Místo tradičních firemních systémů využijte WisePorter, který je na vysokou zátěž připravený a s vaším firemním systémem se může automaticky synchronizovat. Když je potřeba, třeba o Vánocích, snadno a okamžitě skokově navýšíte nebo uberete výkon podle momentální potřeby.… a jedete v pohodě dál.

Od monolitických systémů přecházíme k moderní mikroservisní architektuře

… a obáváte se gigantických finančních i časových nákladů na tento IT projekt? WisePorter je od začátku navržen tak, aby přesně plnil funkce produktové domény v mikroservisní architektuře a s touto částí vaší budoucnosti vám může hodně pomoct.

Obory

Banky. Telekomunikace. eCommerce. Farmacie. Výrobní firmy. Energetika…

Všechny tyto obory dnes při práci se zákazníky, dodavateli i distributory řeší stejné typy problémů. A právě na ně je náš chytrý produktový katalog připraven.

Podívejte se, jak vám WisePorter usnadní práci ve vašem oboru.

CO MI TO PŘINESE

Jak to funguje

Ve WisePorter zvládnete tvorbu produktů a balíčků, personalizaci nabídek, cenotvorbu, plánování kampaní, řízení objednávek. Získáte také plnou kontrolu nad vývojem produktu napříč organizací, přes všechny uživatele i prostředí. To vše z jednoho místa, v přívětivém UX, s vysokým výkonem a neuvěřitelnou flexibilitou.

Objevte, co vše s WisePorter zvládnete.

CO VŠE TEĎ DOKÁŽU