WisePorter spojuje širokou flexibilitu i dechberoucí výkon – na rozdíl od všech nám známých konkurenčních produktů (jak vám potvrdí váš IT specialista).
Chytrý produktový katalog WisePorter se skládá ze dvou částí, Designeru a Runtime.
Vytvářejte seznamy produktů, jejich parametry a varianty, vztahy mezi produkty, hierarchie, ceníky, slevy… a objevte mnoho dalších funkcionalit pro pohodlnou a rychlou práci.
Definujte a nastavujte ceny a ceníky, slevy, krátkodobé slevové akce, individuální ceny pro jednotlivé partnery nebo významné zákazníky. Na cenu jednoho produktu se navíc můžete zaměřit z více pohledů (maloobchodní cena, velkoobchodní cena, nákladová cena, provizní schéma aj.).
Zvyšujte zisky díky zadávání pokročilých pravidel a s využitím algoritmizovaného modelu. S produktovým katalogem WisePorter tak můžete nabízet různým zákazníkům různé varianty produktů, s odlišnými parametry a za individuální ceny. To vše na základě dat, která o nich už máte.
Řiďte životní cyklus produktu během jeho vývoje v různých odděleních – pohodlně, přehledně a z jednoho místa. Ve WisePorter máte jako na dlani všechny informace o úkolech přiřazených konkrétním osobám, o termínech, schvalování atd. Systém zároveň vyzývá všechny zúčastněné pomocí notifikací, co je potřeba udělat – a do kdy.
S WisePorter jste akční, samostatní a vždy o krok napřed. Co takhle připravit vánoční kampaň třeba už v září – a rovnou ji otestovat v prodejních aplikacích? Platnost změn můžete plánovat sami, a to bez zapojení IT či lidí z provozu (už nemusejí nasazovat nová data přesně v moment, kdy mají vstoupit v platnost). Klientům můžete zpřístupnit i starší nabídky, které už neplatí (třeba v minulosti přislíbené úrokové sazby).
S WisePorter nemusíte stavět celý produkt znova, pokud chcete vytvořit jemu podobný – prostě oddělte technický obsah produktu (to, co se nemění) od toho, jak jej nabízíte (marketingový „obal“). Vaši business kolegové si pak sami sestaví balíčky, marketingové nabídky i krátkodobé kampaně, a definují cílovou skupinu. To vše na pár kliknutí – a, jak už asi tušíte, bez IT oddělení. Všem tak ušetříte spoustu času i nákladů.
Produktový katalog podporuje celou řadu typů balíčků, fixní, flexi i marketingové sestavy. Klientům tak můžete snadno nabídnout výhodnější ceny třeba při koupi více produktů současně. Vše záleží jen na vaší obchodní kreativitě.
O tom, jestli prodáte nebo ne, rozhoduje přesnost, s níž se trefíte do momentálních potřeb každého z vašich klientů. Proto WisePorter poskytuje mnoho chytrých nástrojů k detailní personalizaci nabídek pro různé typy klientů podle vašeho marketingového modelu.
V průběhu objednávkového procesu je potřeba posbírat celou řadu informací o klientovi, kontaktech, zvolených parametrech a podobně. Abyste ušetřili čas a náklady za programování, ve WisePorter si naklikáte parametry, které se ve formulářích k vyplnění objeví automaticky. Kromě toho máte možnost automaticky hlídat pravomoci a kompetence těch, kteří hodnoty vyplňují, aby nedocházelo k omylům nebo zneužití.
JEDNODUCHOST
Protože jsme WisePorter navrhli zejména pro pracovníky v business odděleních, je
uživatelsky srozumitelný a intuitivní – IT znalosti nejsou potřeba.
FLEXIBILITA
Sami a bez pomoci dodavatele si upravíte typy produktů a jejich parametry, chování,
práva, menu i vzhled produktového katalogu.
VYSOKÝ VÝKON
S WisePorter zvládnete pracovat s miliony produktů a stovky tisíci dotazů denně – a
to už v základním nastavení. Pokud by vám to bylo pořád málo, výkon lze snadno navýšit.
Banky. Telekomunikace. eCommerce. Farmacie. Výrobní firmy. Energetika…
Všechny tyto obory dnes při práci se zákazníky, dodavateli i distributory řeší stejné typy problémů. A právě na ně je náš chytrý produktový katalog připraven.
Podívejte se, jak vám WisePorter usnadní práci ve vašem oboru.
Nestíhá váš e-shop příliv nových zákazníků? Potřebujete rychle reagovat na změny trhu a znásobit obchodní potenciál? Anebo chcete automatizovat, sjednotit – a tedy zlevnit – spolupráci s dodavateli a jejich zapojování do vaší produktové nabídky?
Zjistěte, jak s WisePorter vyřešíte, co vaši firmu aktuálně nejvíc „pálí“.